sâmbătă, 28 martie 2009

ASA SINT EU...

Nu sunt urat,dar nici zeu Nu sunt bun,dar nici prea rau Nu sunt floare si nici pom Sunt ceea ce sunt: un om. Nu sunt mare,dar nici mic, Am curaj dar mi-e si frica, Am sperante si visez, Pot sa cant si sa dansez. Nu sunt inger dar nici drac, Pot sa ma cert dar sa si tac, Nu sunt perfect,mai si gresesc Dar pot sa ascult si sa vorbesc. Nu sunt proast si nici desteapt, Nu vad stramb,ci sunt doar drept, Nu urasc,nu ma razbun Si aleg din viata doar ce-i bun. Nu sunt trist,nici fericit Pot sa iubesc chiar daca nu-s iubit, Nu sunt moale,dar nici de fier, Nu sunt naiv,nici nu disper. Nu sunt sarac,n-am nici averi, Rezist si lupt cand am "caderi", Sunt un chip pierdut in lume... Cu o viata si un nume. Nu mi-e rau,dar nici prea bine, Am tupeu dar si rusine Si pot spune intr-un final, Ca sunt ca orice om normal. Asta sunt,asa ma cheama, Cine vrea,ma baga-n seama... Iar cui nu-i place felul meu, N-am ce-i face...ASA SUNT EU!

Recunosc,e preluare dar mi-a placut foarte mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu