luni, 23 octombrie 2017

Nu....

Nu oricine poate avea o atitudine pozitivă. Nu oricine poate trece cu ușurință pentru anumite situații. Nu oricine poate face față trecutului cu seninătate. Nu oricine poate zâmbi și adopta o atitudine sănătoasă vizavi de viață.

De aceea, oricine poate face acest lucru este deja un învingător. Un om de la care avem ce învăța. Un om care merită respectat. Un om frumos pe interior.
Sunt o fire puternică și îmi propun să fiu tare ori de câte ori trec printr-o situație neplăcută. Însă nu de fiecare dată îmi reușește. Mă supăr din nimicuri. Mă întristez din mărunțișuri. Mă enervez din orice. Partea minunată, ca să nu spun altfel, este că mai mereu îmi revin. Nu persist în supărare sau tristețe. Nu continui să gândesc negativ. Însă, clipa aceea, momentul acela de maximă încordare te transformă pe negândite într-o mare agitată.

De ce să plângi? De ce să fii trist? De ce să fii supărat pe oameni? De ce să nu te bucuri, în schimb, de viață și de oamenii dragi din jurul tău?
Ori de câte ori gândesc negativ, ori de câte ori mă întristez sau mă supăr mă gândesc că de fapt irosesc timp. Și gânduri, și fapte, și sentimente. Și că de fapt toate aceste încercări sunt menite să ne întărească, și nu să ne copleșească.
Oricine ai fi, oriunde ai fi, dacă stai în fața vieții, în fața necunoscutului cu inima deschisă atunci ești un învingător.      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu