vineri, 12 mai 2017

Să nu uiți

Aminteşte-ţi mereu că așa cum a existat un ieri, există azi, va exista cu siguranță și o zi de mâine. Amintește-ți mereu că ești un om venit cu o misiune pe acest pământ și nu ai voie să pleci până când nu ți se încheie stagiul pe care trebuie să-l închei prin însăși existența ta, trăindu-ți viața cu toate etapele ei. Așa cum ai trăit ziua de ieri și trăiești ziua de astăzi, ai datoria să crezi că și ziua de mâine va trebui s-o parcurgi în toate orele ei, făcându-ți datoria de a trăi. Însuși existența ta este un miracol pe acest pământ și trebuie să crezi că faci parte din minunea ce se cheamă viață, chiar dacă ești un simplu om.
Trebuie să-ți îndeplinești rolul de om, indiferent de condiția socială, indiferent de studii, indiferent de munca pe care o prestezi.
Și eu sunt un simplu OM venit poate fără voia mea în această viață și am trăit tot ca un simplu OM, dar am învățat că nu am voie să mă căiesc că m-am născut fără voia mea. Am făcut pași înainte, unul după altul, crezând în mine, crezând în propriile mele forțe și iată că am ajuns un număr de ani, nefiindu-mi rușine unde am ajuns.
Am trăit ziua de ieri, trăiesc ziua de azi și voi trăi și următoarele zile, tot ca un simplu OM, până când bunul Dumnezeu va considera că mi-am încheiat stagiul și va hotărî plecarea mea într-o altă galaxie.
Spun cu toată convingerea...EU...prezent deocamdată pe acest pământ! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu