duminică, 29 noiembrie 2015

E placut....

''E plăcut să afli că deşi trec ani oamenii nu te uită. E surprinzător să afli că dacă ar putea da timpul înapoi ar face lucrurile altfel în ceea ce te priveşte. E plăcut să afli că te dau exemplu de om bun. Că dacă ar putea te-ar îmbrăţişa cerându-şi iertare. Că dacă te-ar întâlni întâmplător nu ar întoarce privirea ci ar zâmbi frumos, din suflet. S-ar opri un moment şi te-ar întreba" ce mai faci, cum mai eşti?" Şi ce poate fi mai frumos de atât? Să ştii că indiferent ce a fost...oamenii din trecut păstrează doar amintirile frumoase, doar momentele plăcute.
Iar eu le spun celor din trecut. Că nu-i urăsc. Că le trimit aceleaşi gânduri bune care mi le transmit ei, că i-am iertat şi nici eu n-aş întoarce privirea dacă i-aş întâlni, le-aş zâmbi. Că nici eu nu v-am uitat deşi aşa pare...toţi aveţi un loc unde nu se poate aşeza nimeni. Fiecare lacrimă, fiecare căzătură, dezamăgire a fost cu un rost. Rostul l-am aflat eu mai târziu. Nimic nu a fost întâmplător, nu în viaţa mea.
E plăcut să afli că oamenii nu te-au uitat! ''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu