duminică, 29 noiembrie 2015

Imi place viata.

Imi plac oamenii frumosi. Imi plac blandetea si puritatea sufletelor pe care le intalnesc in lunga-mi calatorie. Deseori, imi ies in cale astfel de inimi, mari, frumoase, calde. Deseori, prind din zbor sfaturi, experiente sau situatii pe care mi le insusesc pentru zile negre. Imi place sa ma stiu pregatit. Nu fiindca ma gandesc la cei mai rau, ci fiindca gandesc realist. Insasi viata este o lupta. Sau cel putin eu asa o privesc. In fiecare zi mai ducem o batalie, mai purtam un razboi . Uneori cu noi, alteori cu factori ce tin de exterior. Uneori cedam dezamagiti, alteori ne stergem fericiti sudoarea de pe fruntile incretite si multumim Domnului ca a mai trecut o zi. Totul face parte din programul nostru zilnic. Este aceeasi rutina , aceleasi lucruri care se tot repeta, creand in mintea si in trupul nostru oboseala si boala. De noi depinde sa infrumusetam, sa coloram, sa umplem acest tablou. De noi depinde sa-l populam cu oameni dragi, intelepti, gratiosi , frumosi , pentru a-i da valoare. De noi depind foarte multe lucruri. Chiar si vremea, chiar si timpul depind de noi. Trebuie sa incercam tot posibilul ca indiferent ce furtuna misuna pe afara, in sufletul nostru sa fie senin, cald si placut. Sufletul nostru trebuie sa fie un loc perfect , un loc in care sa revenim iar si iar, si in care sa ne regasim, sa ne refacem, sa ne transformam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu