vineri, 20 noiembrie 2015

Sunt un simplu om…

Sunt un om care vede viata ca o poveste.O poveste care nu e plina numai de fericire.O poveste de viata a unui om obisnui dar care incearca sa faca din nimicurile vietii ceva frumos.Imi plac lucrurile simple.Imi place sa ma bucur de viata.Si sa o traiesc alaturi de cei dragi.Admir persoanele puternice si care au reusit sa devina ceva prin propriile forte.De-a lungul vietii am invatat ce inseamna dezamagirile.Am invatat ca poate dura ani sa castigi un lucru si doar o secunda sa il pierzi.Am invatat ce inseamna prietenii adevarati.Am invatat sa fac o selectie asupra persoanele pe care trebuie sa le am langa mine.Am invatat ca de cele mai multe ori persoanele in care ai cea mai multa incredere acelea te dezamagesc.Am invatat sa ma descurc singur.Nu sunt perfect si nici nu vreau!Vreau doar sa fiu inteles si acceptat asa cum sunt.Si as vrea si ca oamenii sa invete sa ii caracterizeze pe ceilalti dupa frumusetea sufletului si nu dupa aspectul fizic.Insa orice s-ar intampla eu voi continua sa imi vad viata ca un basm infinit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu