vineri, 17 martie 2017

SUFLETUL

Sufletul e tot ce avem noi mai frumos şi trebuie să avem grijă de el. Datorită sufletului ştim să zâmbim.Un zâmbet, o privire, o îmbrăţişare, un gest facut cu afecţiune, o vorbă…dacă ele conţin dragoste, fericirea e garantată.
Sunt o mulţime de oameni frumoşi, dar agitaţia zilnică ne împiedică să-i observăm.
Oamenii au nevoie de oameni. Am nevoie de oameni minunaţi care să îmi umple sufletul, să simt că viaţa are mai mult gust datorită lor. Câte un pic de lumină din fiecare om frumos te face şi pe tine să străluceşti. Imi doresc ca oamenii să înveţe că puterea oamenilor buni şi frumoşi este mare şi să le caute compania, nu să le întoarcă privirea. Micile momente frumoase pe care mi le ofera un om, poate printr-un singur gest…îmi rămân în suflet. Omul acela, fără să ştie, îşi pune amprenta pe sufletul meu.
Am întâlnit oameni care m-au ajutat să îmi măresc încrederea în mine şi să am curajul să fiu eu însămi. In viaţă întâlnim oameni care ne ajută să fim cum vrem sa fim.
Când ţi se adresează cuvinte frumoase…fă în aşa fel încât să le meriţi!
Simplitatea şi omenia dezvăluie un suflet frumos! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu