sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Scopul meu în viață

Scopul meu în viață nu este să rezist. Nici să mă străduiesc să duc o viață bună, doar fiindcă acesta este principiul după care majoritatea dintre noi acționează. Scopul meu în viață nu este să rămân atașat vreunui moment anume, nici unui timp anume și nici unei persoane anume. Scopul meu în viață nu este să renunț, să nu mai visez, să nu mai sper, să nu mai îmi doresc lucruri frumoase. Scopul meu în viață nu este să mă strecor printre greutăți și nici să mă plâng de ceea ce întâlnesc.
Scopul meu este să triumf. Să îmi trăiesc viața, așa cum este ea, cu bune și rele, cu bucurii și neplăceri, cu farmec și simplitate. Scopul meu este să mă bucur de echilibru, de plenitudine, de vastitate și miracol. Scopul meu este să nu permit nimănui să interfereze cu ceea ce simt, gândesc și trăiesc. Scopul meu este să înfloresc și să nu-mi regret deciziile. Scopul meu este să zâmbesc zi de zi, să mă simt bine, să fac ceea ce-mi place, să mă bucur de iubire, frumusețe și magie ori de câte am posibilitatea. Scopul meu este să duc o viață simplă, dar fericită. Veselă dar liniștită. Mulțumitoare dar binecuvântată. Scopul meu în viață este să învăț cum să fiu fericit, cum să fiu un om mai bun, cum să mă iubesc și cum să iubesc pe cei din jurul meu. Nu mă agăț de lucruri, nici de momente sau amintiri, nu mă agăț decât de speranța care mă aduce mai aproape de visele mele și de voința lui Dumnezeu.
Scopul vieţii nu este de a învinge, ci de a creşte şi a contribui. Când priveşti înapoi la tot ce ai făcut în viaţă, vei avea mai multă satisfacţie din bucuriile pe care le-ai adus în vieţile altora decât din timpurile când i-ai întrecut şi învins pe alţii.
Fii sincer cu tine și caută în interiorul tău adevăratul scop al vieții tale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu