vineri, 21 aprilie 2017

Cum ar fi dacă …?

Cum ar fi să ne înconjurăm numai de oameni frumoși , de oameni care ar putea să ne facă fericiți, de oameni care ar putea să ne dăruiască sentimente curate și liniște ? Cum ar fi dacă am spune doar adevărul, dacă ne-am recunoaște greșelile și ne-am accepta așa cum suntem ? Cum ar fi să nu ne mai gândim la trecut , la regrete, la deciziile nepotrivite pe care le-am luat în timp ? Cum ar fi dacă am merge la somn cu mintea relaxată, cu sufletul împăcat, cu speranța inoculată în gânduri ? Cum ar fi să ne trezim dimineața cu zâmbetul pe buze și cu mintea relaxată , dornici să ne apucăm de treabă, dornici să facem cât mai multe, să simțim mai intens, să trăim cu adevărat ? Cum ar fi dacă am înceta să ne plângem, să ne întristăm și să ne îndepărtăm de oamenii dragi nouă și să luptăm în schimb din toate forțele pentru împlinirea viselor ? Cum ar fi dacă nu ar exista sentimente ca ura, răutatea, egoismul, invidia ? Cum ar fi dacă …?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu