joi, 6 aprilie 2017

Momente în viață!

Apar momente în viaţa noastră care ne pun toate calităţile şi punctele tari la încercare. Indiferent de pregătirea pe care credem că o avem, indiferent de vârstă sau de experienţa de viaţă, indiferent de numărul de prieteni sau de bani, odata şi-odată tot ne lovim de un moment al vieţii noastre. Şi atunci,
cel putin pentru început, ai impresia că vei claca. Încet şi sigur te gândeşti că nu ai cum să faci faţă, că nu ai nici o şansă să rezişti şi chiar să depăşeşti problema.
Începi să te întrebi de ce ţi se întâmplă toate astea tocmai ţie, de ce apare o aşa problemă exact în momentul în care credeai că totul îţi merge bine, întrebarea care ţi se imprimă automat pe buze - „De ce?". Ai impresia că toate problemele lumii s-au năpustit asupra ta, ai impresia că nu mai ai pic de putere să continui, ai impresia că totul e atât de negru încât te uiţi în jur şi nu mai vezi absolut nimic
Şi după ce vei rezolva problema o să vină momentul mult aşteptat în care vei avea tot dreptul din lume să spui asta: „Începând de astăzi, când mă voi uita  şi-mi voi aminti de trecut, voi zâmbi şi-mi voi spune astfel - Nu credeam că voi reuşi... dar iată că am reuşit... am depăşit toate problemele şi toţi oamenii care au încercat să mă doboare! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu